فروش چرم گاوی / کارخانه تولیدی آن در اصفهان

چرم گاوی دارای الیاف متراکم و فشرده می باشد و به همین دلیل مقاومت و استحکام بالایی دارد، سطح آن صاف بوده و در اصطلاح بدون گرین می باشد. که بر اساس موارد مصرفی به صورت نرم و خشک و در ضخامت های متفاوتی به فروش می رسد.

چرم گاوی مشتریان زیادی دارد و به همین علت ساخت چرم گاوی و فروش چرم گاوی افزایش پیدا کرده و درآمد بسیار خوبی هم برای افراد دارد.

چرم گاوی به صورت فروش چرم کیفی هم ارزه می گردد چون از آن درزمینه کیف سازی هم استفاده بالایی می شود. امروزه بیشتر از چرم گاوی استفاده میشود زیرا چرم های دیگر یا کیفیت پایینی دارند یا قیمت خیلی بالایی، از چرم گاوی در زمینه های دیگر هم استفاده می شود، برای مثال در مبل سازی از این چرم استفاده می کنند.

خرید چرم مبلی و چرم فلوتر بیش تر از طرف کارخانه ها و تولیدی های مبل اتفاق می افتد زیرا افراد آدی نیازی به چرم مبلی ندارند.

فروش چرم گاوی / کارخانه تولیدی آن در اصفهان

مرجع فروش انواع برند چرم گاوی

مرجع فروش انواع برند چرم گاویامروز می خواهیم درباره چند نوع چرم گاوی و کمربند چرم پاندورا اطلاعات به دست آوریم، دوستان اولین نوع چرم گاوی که قرار است درباره آن توضیح بدهم، چرم گاوی اشبالت است این نوع چرم جنس الیافی و سطح پشمی دارد در صورتی که چرم معمولی سطح صاف دارد چرم دومی که قرار است درباره آن توضیح بدهم، چرم گاوی چاپی است این چرم معمولا یک چرم مصنوعی است اما چرم طبیعی چاپی هم وجود دارد، بر روی این نوع چرم طرح چاپ می شود.

بیشتر بخوانید: چرم خام گاوی کیفی

برای همین به آن چرم چاپی گفته می شود چرم سوم و چرم آخری که قرار است درباره آن توضیح بدهم چرم خام گاوی است تولید چرم خام گاوی کم اتفاق می افتد و خیلی شیک است و به عنوان یک وسیله دکوری از آن استفاده می شود این چرم را یا به دیوار خانه آویزان یا بر روی زمین پهن می کنند.

کارخانجات چرم گاوی برای تولید کمربند در اصفهان

کارخانجات چرم گاوی برای تولید کمربند در اصفهانزیبا ترین دست سازه های چرمی و انواع چرم مبلی را می توانید داخل استان اصفهان پیدا کنید. داخل این استان کارخانه های تولید کمربند چرم مردانه، وجود دارد که طراحی های حرفه ای بر روی کمربند انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: خریدار چرم گاوی خام عمده

این استان تولید کننده انواع کمربند چرمی و مصنوعات چرمی با بهترین کفیت و پخش و فروش عمده و جزئی انواع کمربند به سراسر ایران است.

چرم استان اصفهان از کیفیت بالایی برخوردار است و از چرم های این استان فقط برای ساخت کمربند استفاده نمی شود بلکه در ساخت مبل، کیف و کفش نیز این چرم ها نقش مهمی دارند.

مراکز خرید عمده چرم گاوی درجه یک ایرانی

مراکز خرید عمده چرم گاوی درجه یک ایرانیامروزه در همه استان ها مراکز فروش عمده چرم گاوی اشبالت وجود دارد و با کیفیت های درجه یک، درجه دو و درجه سه عرضه می شوند اگر شما می خواهید به صورت جزئی اجناس چرمی را خریداری کنید می توانید به فروشگاه های معتبر  فروش چرم که در سراسر کشور وجود دارند مراجعه کنید.

زمان خرید اجناس چرمی توجه داشته باشید که جنس ایرانی خریداری کنید چون بهترین کیفیت چرم را کشور ایران دارد.

قیمت فروش چرم گاوی درجه یک رنگی

قیمت فروش چرم گاوی درجه یک رنگیچرم گاوی سوپر ممتاز ساده در رنگ های اصلی قیمت هر فوت 20 هزار تومان مساحبه می شود. چرم اشپالت گاوی در رنگ های متنوع قیمت هر فوت در محاسبه 12 هزار تومان می باشد می باشد. چرم بزی سوپر ممتاز طرح کروکدیل در رنگ های مختلف که هر فوت 11 هزار تومان محاسبه می گردد. چرم بزی ساده سوپر ممتاز در رنگ های متنوع که هر فوت 11 هزار تومان محاسبه می گردد. چرم گاوی الوان مشکی طرح پلیسه هر فوت 15 هزار تومان محاسبه می گردد. چرم بزی طرح سنگ فرش مشکی هر فوت 10 هزار و 200 تومان محاسبه می گردد. چرم گاوی تبریز طرح پلیسه قهوه ای هر فوت 15 هزار تومان محاسبه می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما